zambakcicegi Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık ilk doğduğunda fark edildi beyin cerraha yönlendirdi çocuk doktoru film ultrason çekildi emara da girmesi gerekiyor dediler uyutmak lazımmış başına gelen var mı ya da bilen cevaplarsanız sevinirim♥️
Findikzadem zambakcicegi sakral gamze benim oğlumda da var ama kapalı olduğu için sadece ultrason yapıldı mutlaka yaptırın
hunilimomy zambakcicegi sakral gamzenin bahsediyorsunuz ultrasonla kontrol edildi mi acaba ilk ultrasonla bakılıyor sonra mr tercih ediliyor takip önemli eger açıklık varsa
Ayseberill zambakcicegi sakral gamze bizde de var hatta daha büyüdü popo ayrımı beline kadar devam ediyor gibi duruyor. Ultrasonda bir sıkıntı çıkmadı çok şükür siz de içinizi ferah tutun inşallah bir şey çıkmayacak
zambakcicegi Doga0812 evet doğum sonrası ilk kontrol de fark edilmedi bi hafta sonra gittik o zaman söylediler
zambakcicegi Findikzadem ultrason yapıldı emar denildi emar gününü bekliyoruz tomografi de istedi inşallah bişey olmaz ya
Findikzadem zambakcicegi en kötüsünü söylerler her zaman hazırlıklı olun diye bn çok araştırmıştım küçük bir ameliyatla kapatılabiliyormuş omuriliğe kadar uzanmiyorsa Allah’ın izniyle sıkıntı yaratmaz
zambakcicegi Findikzadem inşallah çok teşekkür ediyorum emarla ona bakacaklar bekliyoruz inşallah öyle olur
zambakcicegi İnşallah ama ultrason yapıldı sonra emar dedi emara göre ameliyat olur ya da olmaz diyecekler