biimiyomyardimet Kızlaar kızım 17 aylık yürürken geçireceği ilk yaz yani 😅😅 sandalet vs nelerle rahat ediyor bu bebişlerin ayakları, siz hangi modelleri öneriyorsunuz?
milletsanaseymiolacak biimiyomyardimet merhaba ben vicco tercih ettim cok rahat yürüyor yumuşacık bir ayakkabı 😍
Bebegimm1 biimiyomyardimet önü kapalı ve su değdiğinde hızlı kuruyab model bakın derim benmki önü açıktı koştugunda parmakları öne geçiyordu hiç rahat değildi ve sahilde denize ayaklarını soktugund kuruması saatler sürüyordu
Yaseminazizbebek biimiyomyardimet vicco bumba sandalet yazarsanız trendyola çıkabilir çok şirin tatlılar
biimiyomyardimet milletsanaseymiolacak 💜vicconun hangisi acaba bi o bide igorlar var anladığım kadarıyla güzel olanlar
milletsanaseymiolacak biimiyomyardimet https://ty.gl/v2dn5x9um1 bunu aldım fakar İgor sandaletler cok hoşuma gidiyor biraz pahalı geldi baktım gecen lcw de vardı 140₺ aldım aynısı ama kalite farkı vardır muhakkak bakın isterseniz
biimiyomyardimet Bebegimm1 ya evet bende onu düşündüm parmakları önden çıkar mı diye çok iyi oldu söylediğiniz teşekkürler 😊😊
ErsagunAktugunannesi biimiyomyardimet merhaba yazın giymesi için terletmeyen üstü fileli ilk adım ayakkabısı aldım biraz pahalı ama ilk adım olacağı için aldım.