Fnkuzu 9. Aydan sonra özellikle hareketlenmeye başlıyor ya emekleme belki tutunup kalkma yürüme almıyorlar ben de aldıramadım. Çok da yıprattım kendimi bu konuda çok da üzüldüm baktım stres yapıyorum çocuğu da etkiliyorum. Dedim neyse sağlıklı olsun da rahat olmaya çalışıyorum. Becerebilirsem yatmadan önce kaşık maması yapıyorum hani tok tutar kilo yapar diye bazen yiyor bazen yemiyor diye onu da