ilayyyr Kızlar hastaneye gitsem birşey yaparlar mı canım çok acıyo etim acıyor dokunmaya gelemiyorum kemiklerim desen kırılıyor gibi ayağa kalkacak dermanım yok. bebeğim 4 aylık oldu daha neden böyle oluyor sürekli de emziriyorum
karanikoannesi Canım bende aynı durumdayım biraz hafifledi ılık suyla bol bol masaj yap sık sık o göğsünü emzirmeye çalış hastane antıbıyotık başlatır bebeği emzirmeyrnilrisn