40 gün bebeğimi günde iki olmak üzere mama ile destekledim 3 gündür kestim vermiyordum mama bugün 43 gün oldu iki üç gündür belli saatler de ağlamaya başlıyor kolik mi diye düşündüm ama gazını atıyor ve mama verdigim de sakinliyor. Mama saatini mi biliyo sütüm mü yeterli gelmiyor acaba yoksa kolik olabilir mi