4 ay kanguruda gezdirdim tüm gündüz uykularında tamam dedim artık yatağa alışsın pışpışla ve emzikle uğraşıyorum bu sefer yarım saat sonra uyanıyor sürekli pışpış istiyor emziği istiyor uykusunu tamamlamak için beşiğin yanında oturup 1 saat omu pışpışlıyorum. Nasıl yağabilirim uzatmak için bilen var mı?