Kızlar 3 ay 2 günlük bebeğim var biraz öksürüğü var pazartesi doktora götürdüm ama doktor çok bişeyi yok sık sık burnunu temizle dedi sadece. Ama dün akşamdan beri 37,7 lere ara ara cıkan ama genelde 37/1-2 seyreden vücut ısısı var sizce normal mi ? Keyfi falan yerinde