kuzey-21 28 aylık oğlum bugün kına yeşili renginde kaka yapmış. Başına gelen var mı. Doktora yazdım cevap bekliyorum bide buraya yazayım dedim. Aşırı karpuz yiyor ondan da olablr mi
Birprensesannesiii3850 kuzey-21 iyi gunler acaba sonuc ne oldu benimde kizim az once kına yesili gibi yapmis hasta antibiyotik kullaniyoruz ilk defa basima geldi tedirgin oldum acikcasi
kuzey-21 Birprensesannesiii3850 kendiliğinden düzeldi. Doktora resmini attım sıkıntı yok bağırsakları güzel çalışıyor arada böyle olması normal dedi. 2. Kakasın da düzeldi