Kızım 11 aylık oldu asla ama asla banyo yapmayı sevmiyor çok ağlıyor nasıl yıkadıgımı bilmiyorum her yöntemi denedim bu Arada . Sorum şu denize gideceğiz gene böyle yapmasından korkuyorum denizi nasıl sevdirebilirim onu düşünüyorum var mı fikri olan ?