Beybik 4.ay aşısindan sonra bacakta bezelye büyüklüğünde şişlik oldu 3 gün önce yapıldı aşısı başına böyle bir şey gelen var mı?
esraeerdogann Beybik eveet benim oğlumda da olmuştu olur demişti doktor buz koymuştum ara ara geçiyor zamanla ☺️
sevil541 Beybik merak etmeyin benim oğlumda da oldu. Hatta 1. Yaş aşısında da oldu. Doktor bana kolonyalı pamukla hafif hafif ovmamı söylemişti. Bir iz, leke vs hiçbir şey kalmadı
Hlal-3 Merhaba 4. Ay aşısından sonra bizde de olmuştu biraz buz koydum çok az kolonyalı pamukla sildim iki güne geçti geçiyor yani :)
Beybik Lina2023 beşli karma ve pnömokok 2. Dozu yapiliyor 2. Ayda ateş olmamıştı bizde ama 4.ayda olduğu günün gecesi ateşi oldu calpol verdim.biraz huzursuz oluyor tabi ama 1-2 gün sürüyor.