Eren_fatma1 Merhabalar anneler bebeğim 9. Ayını doldurdu saçları biraz sık ve uzun yana doğru tarıyorum ama düz olduğu için gözlerinin önüne iniyor sizce kestirmeli miyim çok kararsız kaldım kestirince kötü mü olur erken mi
esraeerdogann Eren_fatma1 makasla toplattırabilirsiniz daha güzel oluyor ben hep öyle yaptırıyorum ☺️
Beraninannesii Eren_fatma1 4 aylıkken 0a vurduk ramazan bayraminda bayram traşı yaptırdık şimdi tekrar kestiricez daha güzel oluyor bence şekil alıyor kestirince hem sıcak havalar çok terliyor başı biraz rahat eder 😇