Hamileliğin ortasında kan pıhtı sorunum olmuştu. Ama doğum yapalı 5 ay oldu ben hala ara ara coraspirin içiyorum içmediğim zamanlar da cok kötü oluyorum. Boğazımda nefesımde basınç oluyor acile gittim bi kaç keç değerlerim çok yüksek değilmiş ama ben neden kan sulandırıcı aldığım zaman rahatım anlamıyorum