BallyavruMM EmineYilmaz çok şükür ben çok memnun kaldım 🥰🥰 çok korkuyordum ama asla korktuğum gibi olmadı 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Babybloom Tuba_engn ben iki yıl önce memorialda 30bine doğurdum🥲 Şimdi aşmıştır oralar. Bence doğum planlıyorsanız şimdiden dolar biriktirin
tatlibiranneo Babybloom yani yargılamak olmadın da doğuma 2 yıl önce nasıl 30 verdiniz ya 😀bende özel hastanede doğum yaptım 3500 ödedik keşke yine gidip orda doğum yapma imkanım olsa mis gibi bakıldı 😅😀😂
Duyulurum bohemianmom doğum paketi alarak temmuz 2022 zamlarından etkilenmemişsiniz… Fiyatlar sürekli katlanarak artıyor
Babybloom tatlibiranneo bilmem tüm arkadaşlarım da hep bu civarda doğum yaptığı için normali bu geliyor bana😁 Ne güzel ucuza iyi yere denk gelmişsiniz, şans işi bazen devletten de çok memnun kalan insanlar oluyor❤️