Arkadaslar bebegik 15 aylik olacak bi kac gun sonra. 1 haftadir isal de denmez normalde denmez bi kaka yapiyo ama gunde 4 5 kez. Dis de cikariyo ama. Bu boklar beni yordu. Disina cikiyo biraz sivi oldugu icin. Gecen aylarda kabizdi yapdin die ugrasirdim simdi boktan biktim. Bole olan var mi???