Edaela Kızlar bebegine bu mamadan kullanan var mı çok zayıf ikizlerimin bi tanesi kilosu az die verdi kullanan varmı ise yarıyor mu
Sedanur Edaela canım 1 haftadır başladık bizde bu mamaya sen faydasini gordunmu lütfen cvb verrmsn ya çok merak edyrm kilo alackkmi diyee
AliyeAsel Edaela benim komsum kullaniyor icerisinide toz kalsiyum ekliyor memnun kilo alimida iyi canim
Edaela Sedanur cnm daha yeni gördüm msj ni bi aydır kullanıyorum evet çok işe yaradı ayda bir kilo aldı kizim kullanmaya devam ediyoruz
Edaela Biz suan 4.5 aylık olduk bi aydır bu mamayi kullanıyoruz ilk iki ay hep 600 gr aldı mama sonraki ay hiç kilo almadı ve bu mamayla bi aydır bir kilo aldık şükür
Sedanur Edaela maşallah canım çok.sukur bizde 6 bucuk aylığız 5450 kilo dedigin gibi diğer aylar 300 gr 600 gr alıyor du geçen ay hiç almamıştı bizde başladık 1 haftadir
Edaela Sedanur ilk 15 gün 1.5 kutu yedi Ozman iki saatte 60 ml yiyodu anca. 15 günde 500 gtmr almıştı ikinci 15 günde 600 gr almıştı yavaş yavaş 120 ml kadar çıkardık suan 3 kutu yiyo
Sedanur Edaela 10 gündür mamayi kullaniyoduk 10 günde 150 gr almış günde 1 bucuk kutu falan iciyo bizmki
Edaela Sedanur cnm tartildim iz mi ben hala kullanıyorum bu ay 700 gr almış gittikçe azalıyo kilo alımı suan 5500 olduk biz mama 3.5 kutu yiyo
Sedanur Edaela cuma günü gidicez canım mama bitsin öyle gideyim dedim ama bence almadi kilo öyle gözüküyor