Hanımlar kızımı aktif olarak emziriyorum sadece anne sütü alıyor. Daha önce hiç sağıp buzluğa koymadım o yüzden çok tecrubesizim. Yakın zamanda dişçiye gtmem gerek ön disim kırıldı onu yaptırmam lazım. Smdi szlere bikac sorum olacak. Birincisi sütümü sağıp buzluğa koydum vermeden önce ne zaman çıkartmam gerek ? İkincisi biraz sütümü sagdim diyelim ama az olduğu için buzdolabına koydum sonradan sagdigim sütü üstüne ekleyebilir miyim ? Üçüncüsü de sütümü ne zaman sagmaliyim. Bebeğimin karnının toklugundan emin olduktan sonra mı ? Şimdiden teşekkürler