Benimde bakacak kimsem yok 4 aylık bebeğimle işe başlıcam Allahtan bazen evden bazen ofisten çalışıcam yoksa benim içinde çok zor olurdu. Kimse kimseye bedavadan iş vermez ancak bazı insanlar tembelliğe alıştığı için iş gelsin beni bulsun çocuğum küçük gibi bahane arkalarına sığınır sonrada beleşten yere paraları kovalar. Ekonomik özgürlüğü olmayan insanlarla münakaşa yaşamak da çok doğru değil bir şekilde egolarını tatmin etmek isteyerek önlerinde ki engelleri abartırlar haklı çıkamazsınız..