Mazikeen allahtan emeklililer için bir vicdan sahibisiniz ☺️
Muhtaç olmadan anlamazsınız bu kadar dik konuşmayın boşverin
Allaha şükür kimsenin parasına muhtaç değilim
10 yıllık iş hayatım vardı zaten bende vergi ödedim çok merak ettiyseniz söyleyim.
Ama nice insanlar biliyorum şartları imkansız çalışamayan
Sadece emeklilere mi gidiyor vergiler ?
Vergilerle ülke yönetiliyor
Eğer bir haksızlık olduğunu düşünüyorsanız ev hanımları bu işin %1 lik bölümünü bile kapsamıyor
Haksızlık ülkeyi bizim yönetmemizde.