nazlimom_ Fön tarağı aldım hiç düz yapmıyo saçım ombre sonrası kabardı normalde düz saçlarım üstünden düzleştirici geçip çıkıyodum dışarı ama artık düzleştirici yapmama rağmen kabarıyo. Kendim kuruma makinasiyla fön çekcem artık fön fırçası kullanan varmı?