Kızlar merhabalar. Bebeğim 2 aylık ve İlk doğum yaptığımda göğüs ucum yoktu silikon meme ucu almıştık onunla emiyordu bebeğim. Göğüs ucum var şimdi ama bıraktırmak istiyorum silikonu ama göğsümü verince almıyor ağzını kapatıyor. Şu sıralarda aşırı gaz problemimiz var bende o silikon meme ucundan dolayı hava yuttuğu için gaz problemi olduğunu düşünüyorum. Sizce ? Ve nasıl bıraktırabilirim silikon göğüs ucunu?