cananhmsre Kızlar dün rotavirüs aşısı olduk bizde çok yan etki yaptı. Dün fışkırır tarza 3 4 kez kustu. Bugünde kokulu yeşil puturlu kaka yaptı 2 kez ki normalde anne sütü aldığı için altın sarısı sıvı kakasi vardı ve kokmazdi. Aynı durumu yaşayan var mı?
Ogrenecekcokseyvar cananhmsre bu durum devam ediyor mu ? Rotadan sonra benim bebeğimde yeşil pütürlü kala yapıyor
bilgekizinannesi cananhmsre ben yaşamıştım sonra da süt alerjisi patlak vermişti. Rotada böyle yan etkiler olabiliyormuş maalesef
cananhmsre Ogrenecekcokseyvar etmiyor 2. Gün geçti hemen eski kakaya döndü merak etmeyin aşıdanmis. Sizinde geçer Bi kaç güne eski haline döner bu sürede bol bol emzirin
cananhmsre bilgekizinannesi inşallah süt alerjisi yoktur ben yiyorum süt ürünleri Bi sorun olmadı ama ek gıdada belli eder tam anlamıyla sanırım. Hayırlısı artık
bilgekizinannesi cananhmsre umarım olmaz, rota aşısı çocuğun bağırsaklarını mahvetmişti ama yaptırmak zorundaydım hasta olursa diye. Risk alamazdım