Bende 4 yılın sonunda hamile kaldım 3 tüp bebek 2 si olumsuz oldu 3 üncü denemede hamile kaldım hiç bir sıkıntı yoktu genetik testlerimize kadar yapıldı sperm sayısı amh sayısı hersey yolunda çıktı ama bende kan pıhtılaşma sorunu çıktı ama oda hamilelik için engel değil dedi doktorum sadece bebeğin kalp atışını riske sokar kan sulandırıci kullan yeter dedi 11 ay göbekten vurdum her gün Evlendiğimizden beri korunmadik doğal yoldan olmadı en son bahcecide tedavi gördüm çift embriyo transfer oldu 1i tuttu çok şükür 3 ay önce doğum yaptım 1 kızım oldu sebepsiz infertilite de ayrı problem ne sorun var belli değil her yönden derin kapsamlı araştırma istiyor maalesef. Ayrıca stres diyip yok tatil vs şeyler ise yaramıyor boşa zaman kaybı 🤷🏻♀️en iyisi sonuç odaklı araştırma yapıp tedaviye yönelmek çünkü zaman geçtikçe psikolojik olarak neden neden diyip yıpranmak yerine araştırma yapmak en iyisi bende baştan yok stres şu bu dedim ama giden günlerime yazık oldu benden tavsiye yaşamayan bilmez bunu