hepbahar123 Kizlar annemdeyim burdakilerin eli alismamış cocugu da sabitleyemiyorlar haliyle çook aglıyo durmuyo bu sefer ben tutup kardeşime sıktırdim ama burnundan kan geldi orta hızda sıktı çook korktum neden acaba bir şey olur mu ?
sarikusveannesi hepbahar123 direk tüp serumun kafasını bölüp öyle sıktıysanız serumun kenarı çizmiştir bide kafasını sağa sola oynatınca kaymıştır devamı gelmiyosa korkmayın benimde başıma gelmişti serumun ucu çizmiş burnunun içini şırınga alıp serumu şırıngaya çekip öyle yapabilirsiniz öyle daha kolay oluyo
KucukAnne344 hepbahar123 devami gelmediyse sorun yoktur bende kizima yaparken oyle olmustu korkmustum ama enjektor cizmis yani korkmayin 😊🌼
Minel-inannesi hepbahar123 devamı gelmediyse korkmayin bisi olmaz. Cocuklar artik farkinda oluyolar kipirdaniyolar, banyoda az isikta kendiniz kucaginizda yapabilirsiniz yada banyo yaptirirken suyla oynarken arada caktirmadan fiskirtiverin ben simdilik kolay yolu bu şekilde buldum
Bilgeasill hepbahar123 burnu çizilmiş olabilir şırınga ile açıyosanız ucuna yumuşak bi apart takılıyor adını bilmiyorum bende öyle acıyorum çok rahat tam burnuna otuuryor birde çizmiıyor istersen bi trendyola bak kaynanam ordan almıştı oğluma
hepbahar123 Minel-inannesi aslında eşimle güzel uapıyoruz ama benm oğlum.fwlaket gibi zaten jormalde de saniye oturmaz bunu yaptırmıyor o ladar ağlıyor kii kafasını bi sabitletmiyor asla
Haffuse hepbahar123 elinde manuel burun aspretoru varsa, onun silikon ucinu cikarip siringanin ucuna gecir… Ben oyle yapiyorum… kizimin burnu kanardi hep, bu sekilde yaptigimdan beri kanamiyor
Haffuse hepbahar123 o serum ucuna takilan aparati ben bulamamistim, o dedigim asprator marketlerde bile var😅 Onu satin al, insaAllah birdaha kanamaz🤗