Bezelye03 Merhaba canim annelerim kızım 3 bucuk aglik sol bacak tipi b cikti. Sınırda dediler. Çift bez kullandım gecmedi. Şimdide pavlik bandaj kullanacağız. Kullananlar varsa tecrübelerini bekliyorum 🤲🤍 bu tehlikeli bir durum mudur düzelecek mi
Asyaveannesi04 Bezelye03 hiç korkma düzelecek, biz çift bez kullandık düzeldi, arkadaşımın ki düzelmedi pavlik bandaj kullandı düzeldi çok şükür