06Esra06 Srpapatya bu ürünü aldım ve iade ettim çok beğenemedim ama yürüyen bebeğiniz varsa güzel olur kuponla alırsanız ucuza geliyor
Cunkunedenolmasin Ayse_asel LCW’den aldım, göründüğünden çok daha güzel geldi kumaşını da çok beğendim. Sadece kalıp olarak biraz küçükmüş yorumlara bakarak büyük almıştım oldu almayı düşünürseniz sizin de aklınızda bulunsun 🌸
Secil_Alp Hazırr🥳Bu sene spor olmaya karar verdik😄 Memlekette hava sert olduğu için uzun da aldım ne olur ne olmaz. Oversize t-shirt altına sıcak olursa şort tercih ederiz🌺
pembeayakkabilikiz HappyKids bizde bunları aldık kızıma babasını bekliyor giymek için ilk bayramımız 😍
heymom__ Tulumu beyaz tişörtle giydirmeyi düşünüyorum bu şekilde iki kombin yaptım 🥰 sıcak geçeceği için de bir şapka almayı düşünüyorum
heymom__ Rumeysaerva salopetle giydirmiycem onu zaten. Salopetin içine beyaz/çizgili tişört giydirmeyi düşünüyorum 🥰 gömlekle pantolonu kombinledim
pembeayakkabilikiz -elizsmom 3-9 ay aldım canım kumaşı güzel tereddutte kaldım çok ince yada kalindır falan diye ama güzel geldi beğendim
heymom__ Rumeysaerva bence salopet içine gömlek yakısmıyor ya polo yaka tişört daha hoş ve derli toplu duruyor. Bisiklet yaka da tabiki güzel duruyor