Arkadaşlar kızım 20 aylık olacak saçları uzun zamandır uzamıyor doktora da götürdüm vitamin değerleri iyi dedi ama nasıl oluyor anlamıyorum saçı uzamıyor benim gibi aynı durumu yaşayıp bir çözüm bulan varmı netten de baktım birşey çıkmıyor sadece kan değerlerine bakılması yazıyor ama zaten baktırdım herşeyi iyi çıktı