Miniminim ev kiralamayın bence otele gidin, yoksa hiç tatil gibi gelmez. kızım da 16 aylık deniz kenarına oturdu kumda kova setiyle oynadı hiç oyuncakla kendi oynamaz evde, aşırı şaşırdım güzel geçti tatil, tabiki akşam yemeklerde falan kriz anlarımız oldu ama tatilde mini clubde falan zaman geçirdik kolluğuyla havuz denize girdi güzel geçti tavsiye ederim