Sibelll bizde sadece 660 gr almışız bu ayda böyle az kilo alırsa bizdende idrar testi istedi 4.ay kontrolümüzü bekliyoruz artık bakalım ne diyecek şimdi saat başı emziriyorum çünkü 2.ayda sonra acıkınca ağlamamaya başladı herhalde o süreçte farkında olmadan beslenme saatini uzattım düşünün bu ay boyu bile uzamamış moreller sıfır 😔