10 aylık bebeğim iki haftadır yemek yerken çok zorlanıyor üst dişleri çıkacak ondan mı böyle bilmiyorum ama hep kilomuz azdı demir eksikliği varmış ondan dediler amq yerken oguruyor faydalı şeyler yapıyorum yemiyor anlamadım ya tadını mı beğenmiyor acaba tussuz olduğu için falan mı sizde böyle bir durum oldu mu ne yapmalıyım yoğurt falan yerken sorun yok ama kahvaltı akşam yemeğinde böyle kaşığı ağzına uzatırken eliyle gözlerini ovuşturup reddediyor