Oğlum 18 aylık son bir aydır arabaları hep sıraya diziyor bugün de kumandaları sıraya dizdiğini farkettim . Bazen arabalarını dizerken tam yapamadığında sinirlenip atıyor ve henüz hiç konuşmuyor. İşaretle bana her istediğini anlatıyor, göz teması kuruyor, sarılıyor . Bunlar dışında hiç hırçın değil çok sakin ama bir doktora göstermeli miyim yoksa ben mi abartıyorum 🥺