Kızlar belki adımdan bilen bilir bir kaç gün önce spiral çıkarttırdım. Doktorum daha önce sigil aldırdın mı dedi. Bende hayır dedim. O an anlam veremedim aptal gibi neden diye sormadım. Şimdi başka bi postta hpv hastalığı vs ondan olduğunu öğrendim. Ama yumurtalık rahim temiz dedi. Bisey olsa test biseyker isterdi değil mi ? Randevu bulamıyorum yoksa hemen gideceğim şimdi aşırı kafama takıldı