poyrikmoyrik Ben öksürdüğüm zaman endişeyle suratıma bakmasına,
başını okşamak istediğimde çat diye elime vurup hışımla elimi çekmesine,
benden önce uyandığında saçlarımla yumuşak yumuşak oynamasına,
babasının kucağına gittiği an burnunu ısırmaya çalışmasına,
ağlayacağı zaman küçücük ağzını o harfi gibi büzmesine B A Y I L I Y O R U M! ❤️🤩 (liste daha uzaaar gider.)
Allah hepimizin çocuklarına sağlıklı, hayırlı ömür versin ve onları bizlere bağışlasın inşallah. 🍀☺️