Edaisk Bir is gorusmesine giriyorum simdi. Bana dua eder misiniz? Artik yoruldum çünkü. Bu hayirlisiysa olsun artik.
Babybloom Edaisk haklarında hayırlısıysa olsun🙏🏼 Bana da dua edin benim de öğleden sonra❤️ eğer olursa iş ve hatta ülke değiştireceğim😬
Edaisk Edaisk kizlar ise basliyorum bayram dönüşü. Dua eden icinden geciren herkese tesekkur ediyorum. Insallah is arayan herkes istedigi gibi bir is bulur.