Arkadaşlar çok özür dileyerek soruyorum. Yarın tam 40 gün olacak. Hep ped koyuyordum kanama olur diye ama lekelenme tarzında oluyordu. Bazen hiç olmadığı oluyordu neyse.. iki gündür normal kanamam var. Adet mi oldum? Ben adet olunca daha çok oluyordum şimdi küçük normal boy ped yetiyor eskiden uzun gece yetmezdi. Adet mi normal kanamamı nasıl ayırt ettiniz?