Irmakmelegim Deryamaysa kızıma 2. 4. 6. Ayda yapıldı rota bizzat doktoumux kendisi yaptı ve 3 dozun daha doğru olduğunu söyledi 22 aylik kziim şuan gayette hiç bir sorun yasamadim
kuzeyanne_ Deryamaysa canim bende ogluma 2,ve 4 aydan yaptirdim 2 doz olan icim daha iyi diye soylemisti.Doktor tavsiyesine uyduk bizde
CmreKSidar Deryamaysa 3 de olur 2 de doktorum bana beklememeye gerek yok ne kadar erken o kadar iyi dedi bizde 2 de olduk