annedemir Merhaba anneler, biliyorum bu ayda bebeklerin öğün anlayışı olmuyor ama biz çoğu sebze ve meyve tadımını bitirdik. Oğluma kahvaltı tarzı; yumurta peynir vs ne verebilirim? Nasıl hazırlamam gerekiyor🥰
mucizeminnosum annedemir biz kahvaltıya 7. Ayda geçmiştik kayısı kıvamında yumurtanın 4/1 ini verdik üç gün sonraki gün yanına ev yapımı kibrit kutusu büyüklüğünde lor peyniri o da üç gün sonrasında da 1 tatlı kaşığı pekmez ekledik öyle devam ettik
Egenim annedemir canım sana sorsam . Biz bugun ek gıdaya başladık. Oğluma ilk havuç verdim . Bu kalan tabaktakını dökiyim mi ? Günde bir keremi denicez ilk gün ya . 1 kaşık yedi sadece
annedemir mucizeminnosum bizim de 7.ayımıza az kaldı acele de etmek istemiyorum, pekmez üzüm pekmezi mi acaba🥰 yogurda karistirip veren de var, denediniz mi hic?
mucizeminnosum annedemir pekmez üzüm yada dut dedi doktorumuz ben dut veriyorum yoğurda karıştırmıyorum vitamin açısından engelliyo gibi geliyo bana bide doktorumuz herşeyin tadını alsın ki damak tadı oluşsun dedi o yüzden karıştırmıyorum öyle şeyleri ben☺️
mucizeminnosum annedemir dakika tutmadım da kayısı kıvamında olması bebeğin kolay yiyebilmesi için sanırım tam pişerse yutarken kuru olabilir diye sanırım
annedemir Egenim doktorumuz bize yoğurt hariç 3 gün kuralı uygulatmadı ama ilk zamanlar max yarım çay bardağı verin anne sütü önemli hep dedi. ben gün icersinde kararmayacak bir şeyse ısrarcı olmadan vermeye çalıştım☺️ çok da yapmıyordum, havucu da şekerli diye sevmişti zaten