Selam kızlar,1 ay 16 günlük anneliğim de göğsüm iyileşmek bilmiyor şimdi ise sağ göğsüm de hassasiyet ağrı sızı başladı, göğsümü veremiyorum çocuk da alamıyor aşırı yumuşak kahverengi yeri damarlar arkaya gitmiş gibi zorla aldığın da ise bütün emzirme boyu ve sonrası ağrım oluyor sızlıyor tüm göğsüm neden oluyor bu? 2 kez makina ile sütümü de çektirdim masaj da yaptım yok. 😩😩emzirmek istemiyorum resmen ☹️☹️