Feyekum şuan saçınızın rengi nasıl. Kızılı ben çok seviyorum aşk alevi diye bir renge boyatmıştım çok güzel ama kullanımı zor akması biraz fazla oluyor bir de makyaj vs isteyen bir renk baktım benim.gibi makyaj sevmeyen fön vs sevmeyen birinin kullanacağı bir renk değil daha doğal renkleri tercih etmem gerekiyor vazgeçtim 🤭