Anne1212 kuzum kese görünene kadar raporlu vermiyorlar bende kullandım hamileyken o yüzden biliyorum ama sen yine dediğin gibi kanda görür görmez başla kullanmaya şuanlik bu şekilde ilerle kese için doktora gittiğinde rapor verir sana ücretin bir kısmını karşılamış olur. Bu arada o sağlık ocağındakiler hicbirsey bilmiyor gerçekten bundan eminim yani bende kızıma hamileyken 1 hafta önceden 1980 değerle öğrendim bana şuan 7 haftaliksin diyorlar değere göre hesaplanır diyorlar doktor büyük ihtimal kimyasal diyordu ne dedigini bilmiyorlar onlara aldırış etme iki günde bir iki kat artmışmi diye kan ver diyorlardir ama bence gerek yok bir hafta sonra doktora git direk hayırlı olsun canım 🌸🥰