Cinarinannesi23 Bebeğim kilo olarak zayıf olduğu için doktorumuz infatrini mama kullandırmaya başladı daha raporu düzenlenmedigi için almadık ama kullananlar memnun mu acaba. Ve bebeğiniz mamayi sevdimi ?
Asel16 Cinarinannesi23 merhaba İnfantini verdi bize de 6 aylıkken onla kilo almadı bir yaşından sonra fortiniye geçirdi bizi onun sayesinde topladık
Beriz_01 6 ay kullandık pek bi faydası olmadı belki kızım iştahsız olduğu içindir herşeyi zorla veriyorum onu şimdi doktorumuz mamayı değiştirdi daha kalorili mama yazdı onu da içmek istemiyor kusuyor çilekli olandan
Cinarinannesi23 Beriz_01 benim bebeğim iştahsız değil ama çok hareketli kilo alımı yavaş o yüzden verdi. Bakalım inşallah alır.
Cinarinannesi23 Asel16 doktor toparlar dedi bu mamayla inşallah iyi gelir. Birde tadını bebeğiniz beğendi mi acaba
Beriz_01 Asel16 bizde 1 hafta oldu kullanıyoruz ama içmek istemiyor kusuyor günde 2 şişe olarak içmesi lazım ama imkansız siz hangisini kullanıyorsunuz