Tasarimcianne 8,5 aylık oğlum var 3 gecedir şiş bi boğazla uyuyamıyorum yutkunamıyorum. İlaç kullanamıyorum nasılsa diye doktora bile gitmedim. Tavsiyesi olan var mı?
hepbahar123 Tasarimcianne aynı durumdayim tam geçri derken başa sarıyo hiç gitmiyir ya balgam da var bn de öksürmekten içerlerim ağrıyor resmen
mrv26 Tasarimcianne benimde bebeğim 4 aylıkken aynı durumdaydım. Doktor penisilin ve soğuk algınlığı ilacı yazmıştı
Tasarimcianne hepbahar123 dün dayanamayıp gittim doktora. Emzirirken çocuğa zararlı olmayacak bi antibiyotik yazdı 2 defa da serum aldım çok rahatladım. Çünkü iltihap boğazı kulağı ve başı sarmış maalesef… keşke daha evvel ilaca başlasaydım diyorum çok ilerlemiş. Siz de mutlaka gidin bence ilaçsız olmuyor
hepbahar123 Tasarimcianne serum olarak parol verdiler dimi? Ya jnan varya diyorum tamam düzeldim sonr abi bakıyorum öksürük balgam boğuyor beni bogazlarin yjne felaket gibi şişiyo yutkunamiyorum kulaklarımı tıkadi . Sonra bir gün geçiyor bakiyorum bir seyim yok ama gece yine sabaha karşı tekrarlıyo ya anlamadim bir şdy sürekli tekrarlıyi bitti dediğimde
Tasarimcianne hepbahar123 7.günün sonunda kbb ye gittim. İltihap kulağımı burnumu tıkadı baş ve boyun ağrısı yaptı☹️ Antibiyotik, ağız ve burun spreyi verdi çok daha iyiyim. İlaçsız olmuyormuş kesinlikle serumlar sadece günü kurtardı