Kızlar kızım 14 aylık oldu ek gıda güzel alıyor çok şükür ama sürekli beni emmek istiyor hele ki yalnız kaldığımız zamanlarda artık bunalıyorum kucağımdan inmiyor. Gece çok sık uyanmaya başladı su veriyorum kanmıyor konuşuyorum yine yok sürekli beni çekiştiriyor ağlıyor emmek istiyor artık çok yoruldum siz ne zaman ve nasıl emzirmeyi sonlandırdınız ?