Merhaba kızlar. Doğumdan sonra 3 ay adet görmedim. Sonra kızım emmeyi bırakınca adet görmeye başladım. Fakat hamilelik ve doğum öncesinde ki adetlerim de sadece karnım ağrırdı bi üşür bi yanardım. Doğumdan sonrA her adet öncesindeki 1 hafta gribim resmen, boğazım ağrıyo hafif ateşim çıkıyo sesim çatallanıyo burnum tıkanıyo. Her adet öncesinde grip olan var mı benim gibi neden böyle oluyor olabilir:(((