Cerence Kızlar merhaba. Mamayi yapıyorum calkaladiktan sonra çok köpüruyor. mesela 30 ml şu ile yapıyorum ama 22 ml normal çıkıyor. Bu masanın köpürtmesi normal mi? Mama mi bozuk?
durukusunannesi_ Cerence ben hiç çalkalamıyorum kaşıkla karıştırıyorum o köpüklerin hepsi bebeğe gaz olarak dönüyor
benoyleuygungordum_ Cerence mama çalkalanmaz ki hafif biberonu sağa sola sallasanız bile çözünür o. Çalkalanan mama köpürür oda bebeğe gaz yapar
Hobbalayarim Cerence o köpürme gaz iste. O yüzden çalkalamayın tahta bisee karıştırın yada biberonu yuvarlak çizecek şekilde sallayın. Bende Hipp kullanıyorum biberonu çalkalayınca kopuk kopuk oluyor onlar hep gaz
Cerence benoyleuygungordum_ Sisaap123 durukusunannesi_ Hobbalayarim Benimdunyamm çok teşekkür ederim kızlar 💜 arkasında çalkala yazıyor bir de ya 🙄
Hobbalayarim Sisaap123 metalle karıştırmayın tahta ile karıştırın. Metal içinde ki bir kaç vitamini olduruyormus diye duymuştum