EyleM123- Yani şöyle söyleyeyim arkadaşlar sütünü genellikle sağ artar demişler ama ben o hataya düştüm sürekli pompa ile sağdım çoğalsın diye malesef ki 2 göğsümdeki sütte tazyikli oldu. Pompa ile sağımda sütünüz tazyikleniyor ve bebeğinizi emzirirken çok zorlanırsınız çünkü emmek istemiyor. Ben solgar b12 ve bestlak damlayı kullanıyorum ve gayet memnunun emzirme süremi de 3 saatin üstüne çıkarmamaya gayret ediyorum düzenli emzirme ve bu destekler ile artar sütünüz. Ama sağmak istiyorsanız da el ile sağım yapın pompayı önermiyorum