Gozdelina19 hayırlı olsun parasını sonuna kadar hakediyor. Bir kere alın ömür boyu garantili zaten ömür boyu kullanın. Şöyle söyleyeyim salı günü akşam 5 gibi arkadaşım kaynar su koydu içinde unutmuşum perşembe akşam 8-9 gibi dökeyim dedim elimi yaktı, hala buhar çıkıyordu, kahve içilirdi o suyla. Ben oğluma mama termosunu da stanley yemek termoslarından alacağım 😂