Su123aa Kızlar merhaba 31 gün önce sezaryen oldum akıntım vs yok özel bölgem için ağda yaptırmamda bir sorun var mı yaptıran var mı aranızda
benkosarim Su123aa dikislerinize dikkat edin kuaföre özellikle söyleyin ama bence bir süre daha tras bıçağı ile idare edip ikinci aydan sonra gitmek daha sağlıklı olur diye düşünüyorum tercih siizn tabiki
Hobbalayarim Su123aa bence hiç bisey olmaz yaptırabilirsin. Zaten tanıdığa gidiyorsunuzdur. Dikişler taaa yukarda. Tertemiz 40 çıkarır abdest alırsınız. Bende lazere gitmiştim doktorum onay verdi benim.
benoyleuygungordum_ Su123aa dikiş bölgesi ağda ile çekiştirince acıyabilir bence. Alt kısımlar sorun olmaz ama. Siz yine dikkat edin kuaföre dikişe çok yaklaşmamasını söyleyin