R-th Herkese merhaba, normal doğum yaptım ve lekelenmelerim devam ediyor. 52. Gündeyim normal mi deneyimlerinizi/ bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum 💜
Gnsdrn R-th bende de ufak ufak kanama oluyor sadece damla seklınde. 63.gunum. Adet oluyorum dıyorum ama olamıyorum gıbı. 🤣