NasideDemir Merhaba bebeğiniz yolculuk esnasında genel olarak uyuycaktır. Ama her durduğunuzda bebeğinizi pusetten çıkarıp kucaklamanızı öneririm, gazı olmasa bile gaz masajı gibi ovma hareketi bebeğinizin sırtını rahatlatacaktır, inşallah bi sıkıntı yaşamayız bizimki de 3,5 aylık olacak haftaya biz de 1000 km yol yapacağız. Daha önce 50 günlükken yapmıştık çok rahat geçmişti, inşallah yine öyle olur 🌸