Bu deprem alanından yüzlerce km uzakta olmama (olmamıza hatta) rağmen bende bile ağır etkileri oldu, sizi tahmin etmek zor, ancak panik atak derecesinde korkular varsa ki olması da.çok çok normal, bazı şeyler eş dost ile konuşarak geçmez ki onlar da büyğk yardımcı olmasına rağmen. Benim naçizane tavsiyen yüzyüze veya online bir uzmandan destek almak.